Stranddag

Igår var det bara en lugn dag på stranden. Kom fram till hostlet vid 9.30 men fick inte checka in förrän 12 så jag la mig i en utav sofforna i lobbyn och sov, så skönt! Sen checkade jag bara in och gick ner till stranden. Kvällen bjöd på en kvällsprommenad med en kille från Israel, Tom, och målet med promenaden var dominos pizza! Vilket jag också fick och under tiden jag satt och åt så kom det fram en stupfull 19-årig kille som försökte hjälpa oss men han sökte nog mer hjälp själv. Vi försökte hjälpa honom och till slut så lyckades han komma på vad han skulle göra och gå. Som grädde på allt så råkade jag tappa min sista pizzabit och jag vet verkligen inte varför, den bara föll..
På vägen hem sen mot hostlet gick vi och kollade in stan som jag nu ska ut och fotografera!

Kommentera här: